שירותים מנוהלים

חטיבת השירותים המנוהלים של PAMAYA מרכזת בתוכה את כלל שירותי הטלפוניה הניתנים ללקוחותינו השונים.תחום הפעילות העיקרי של החטיבה הוא תחום שירותי הטלפוניה, הן באמצעות שיחות יוצאות והן באמצעות שיחות נכנסות.

במסגרת פעילות החטיבה, ניתנים כיום השירותים הבאים:

 שירות חייגנים מנוהלים – השירות מאפשר הוצאת שיחות טלפון אוטומטיות ללקוחות לצרכים שונים. במסגרת השירות ניתן להפעיל הן חייגנים אינפורמטיביים (אשר משמיעים מידע ללקוח) והן חייגנים אינטראקטיביים (המאפשרים קבלת מידע מהלקוח). ניתן להוציא שיחות רבות במקביל ובכך לצמצם את פרק הזמן עד לביצוע כל השיחות (וקבלת תשובה, במידה והחייגן הוא אינטראקטיבי).דוגמאות לשימוש בשירות החייגנים: הוצאת שיחות ללקוחות של מסעדות שהזמינו מקום, לצורך וידוא הגעתם למסעדה במועד שהוזמן, הוצאת שיחות לצורך סקרים פוליטיים, הוצאת שיחות לצורך תזכורת / אישור על מועד תור שנקבע (לדוגמא, תור לרופא, תור למוסך וכיוב') ועוד.

 שירות Click2Call השירות מאפשר לבעלי אתרי אינטרנט לספק לגולשים באתרם את היכולת ליצור עימם קשר ללא עלות (האתר משלם את עלות השיחה). השירות מאפשר להוסיף כפתור באתר אשר בלחיצה עליו נפתח מסך Click2Call המאפשר לגולש להזין את מספר הטלפון שלו ובלחיצה על "חיוג" השירות מקשר בין הגולש לבין האתר באמצעות הטלפון.

בנוסף, השירות מספק תא קולי ומערכת דוחות על גבי ה-Web המאפשרת לראות פרטים על כל השיחות שבוצעו (כולל שיחות שלא נענו) כולל הקלטת השיחות.

 שירותי מענה קולי אינטראקטיבי (IVR) – השירות מספק IVR עבור שיחות נכנסות, המאפשר העברת מידע ללקוח ן/או יצירת אינטראקציה עם הלקוח באמצעות הטלפון (ע"י הקראת שאלות והקשת התשובות באמצעות מקשי הטלפון). השירות מאפשר אינטגרציה פשוטה ומהירה עם אתרי אינטרנט או מערכות שונות בארגון. ניתן לקבל שיחות רבות במקביל ובכך לאפשר למספר גדול של לקוח לקבל מענה בו זמנית.
דוגמאות לשימוש בשירות ה-IVR: בירור פרטים ע"י הלקוחות באמצעות הטלפון, השארת בקשות ליצירת קשר באמצעות הטלפון, ביצוע הזמנות למסעדות, הזמנת תורים ועוד.

 שירות קישור לקוחות (מספר וירטואלי) – השירות מאפשר לאתרי אינטרנט ופורטלים לקשר בין גולשי האתר לבין המפרסמים אצלם באתר באמצעות הטלפון, ע"י פרסום מספר מוביל של האתר שדרכו יבוצעו כל השיחות למפרסמים.
השירות מספק יכולות מתקדמות (תא קולי, קבלת הודעות מהתא הקולי אל הדואר האלקטרוני, הקלטה ועוד).

אתר האינטרנט או הפורטל יקבל מידע בזמן אמת אודות כמות השיחות המופנות אל כל אחד מהמפרסמים, ובכך ניתן לייעל את עבודתו ע"י קבלת מידע בעל כח מכירתי ושיווקי מצד אחד ושיפור רמת השירות שניתן למפרסמים ולגולשים מצד שני.דוגמאות לשימוש בשירות קישור הלקוחות: פורטלים רפואיים, פורטלים המפרסמים מסעדות, פורטלי נוער ועוד.צוות הפיתוח של החטיבה הוא בעל נסיון רב בטלפוניה ובפיתוח שירותים מנוהלים בסביבות Linux ו-Windows.